Onze klant, een lokaal bestuur in West-Vlaanderen, is op zoek naar een full time freelance payroll consultant met ervaring in Peoplesoft en de overheidssector. De opdracht duurt 6 maanden en start bij voorkeur ten laatste op 1 juli. Thuiswerk (2 tot 3 dagen per week) is mogelijk.
Verantwoordelijkheden
- Je staat in voor een correcte en efficiënte administratieve opvolging van de processen aanstelling, verloning, aan- en afwezigheden, beëindiging en pensionering voor een deel van de personeelspopulatie.
- Je zorgt voor de correcte maandelijkse loonberekening, de sociale aangiften, berekening eindejaarspremies en vakantiegelden aan de hand van Peoplesoft.
- Je maakt de nodige documenten op voor de interne besluitvorming en de communicatie aan betrokkenen en derden.
- Je bent vlot in de omgang, klantgericht ingesteld en zet de medewerkers van de organisatie op de eerste plaats.
- Je werkt actief mee aan de continue verbetering en vernieuwing van bestaande procedures, methodes en instrumenten.